mandag 22. oktober 2012

Første innlegg

Dette var ment å være det første innlegget på bloggen jeg aldri så for meg at jeg noensinne kom til å opprette, spesielt i og med at jeg er verken er en 16 år gammel jente eller det som egentlig kan kalles som sosialt orientert (merk fraværet av detaljer om Facebook/Google+ profil).

Bakgrunnen for bloggen er å tjene som en oversikt over min egen utvikling fra en mann på nesten 150 kilo og til det som i norsk sammenheng er normalvektig (medisinsk definisjon: ikke sykelig overvektig). Det å være 31 år gammel er en realitet som ikke endres så "enkelt", men over tid, også kalt aldring, så slutter en med det også - andre veien blir nok noe vanskeligere. Så med andre ord, velkommen til min hemmelige offentlige blogg om livet, febrilske slankeforsøk og moderate former for trening.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar