fredag 7. april 2017

Myk på utsiden, men hard på innsiden!

(Kilde: postkassen)
Vet ikke om noen la merke til det, men samtidig (+/- noen dager) som at jeg la ut det forrige innlegget så endret jeg strukturen på bloggen. I all hovedsak for å dele den inn i to separate sider, en for de mykere delene av livet (mitt) og en seksjon for de hardere delene av livet.

Den mykere siden vil fokusere på alle de touchy-feely greiene jeg har skrevet om tidligere, med andre ord alt om følelser, bearbeidelse og nevnte følelser og alt sånt vi menn ikke har lov til å ha noe forhold til. Vel, tøffe menn leser sånt også - vi bare hopper over på Wikipedia-artikler om båtmotorer og slikt når noen ser på. Vi leser overhodet ikke skremmende eksakte beskrivelser av oss selv slik som denne (sett bort fra den biten om å føle seg som et egg).

Den hardere siden har mye å kompensere for, med alle de touchy-feely greiene i historikken så må man brette opp ermene og sørge for å inn i alle fall et innlegg om bilmotorer. Kan nesten ingenting om dem, så tror jeg heller må fokusere på gledene ved harde pakker isteden... Hvis du nettopp fniste av det, så er definitivt dette området du skal holde deg innenfor. Uansett, her snakker vi om pakker til jul, geburtsdag og pakker fordi at det er onsdag og jeg bare måtte ha den.

Forsiden vil som tidligere, og som normalt det er på blogger, selvsagt inkludere alt som jeg måtte føle for å trykke publisér på.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar