mandag 21. januar 2013

Allévo-dagen

Vitus-apotekene, håper jeg fikk med meg det rette navnet på kjeden, organiserer i dag det de selv kaller Allévo-dagen, og hva det innebærer hadde jeg ikke energi til å forhøre meg om i detalj utover at dette sikkert innebærer ett eller to gode tilbud på produkter fra denne produsenten (pass på å ta ett overblikk over hva prisen på nett er før du hamstrer da apotek-kjedene sjeldent er blant de rimeligste i utgangspunktet).

Uavhengig av om kjeden ender opp med priser en er villig til å bite på så er det varslede muligheter om å smake på de ulike produktene så her er det gode muligheter til å smake hvorvidt noen av disse kan inntas uten brekningsfornemmelsen mange av oss har erfart i kontakt med ett eller flere slankeprodukter. Har tidligere testet Allévo High Protein Low Calorie Bar med akseptable resultater så jeg er villig til vurdere eventuelle andre smaksvarianter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar