fredag 25. januar 2013

Uke 4

Denne statusoppdateringen ble noe forsinket publisert da uken som startet ikke helt ble som ønsket, men her er i det minste det jeg hadde på hjertet da jeg sto på vekten på mandag.

Uken startet bedre enn den forgående med gode hjemmelagde middager inneholdende mye gode grønnsaker og andre ting jeg ikke kan nevne i større detalj i og med at det ikke var jeg som lagde maten, men med suppe kommer godt hjemmebakt brød med solide skorper så da forsvant deler av den midlertidige fyllingen jeg fikk satt inn uken før. Det var utelukket å betale for en ny akutt-time så da ble det selv-medisinering av smertestillende og enda mer suppe. Tannverken kan være en grei måte å tvinge seg tilbake på ergometersykkelen etter jul da den utvilsomt overgår smerten fra sykkelsetet  om man enn kan tvinge seg til å finne noe positivt i en sånn situasjon. Klarte uansett målet med å gå ned ett kilo denne uken så da gikk i det minste ikke alt galt denne uken, men nå som solen har offisielt kommet tilbake er det lov å ha håp i hjertet.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar