tirsdag 15. januar 2013

Uke 3

Den gode nyheten med uken som gikk var at jeg spiste en god del mindre enn normalt samt at flere av middagene var lettere supper, men den dårlige nyheten var da at dette kom på grunn av en ekstrem bankende tannverk som etter en akutt-time hos tannlegen, kostende svimlende 2000 spenn, resulterte i ett kostnadsoverslag på videre behandling på rundt 10000 kroner. Kvalmen og svimmelheten dette påførte holdt meg unna tanken på å innta det meste med mer enn noen få kalorier da næringsrike måltider utvilsomt koster mer enn jeg føler for å betale for.

Utover tannpinen så er fortsatt hosten tilstede så det ble ikke spesielt mye trening denne uken utover at jeg prøvde meg på ett introduksjonsprogram i Tai Chi, på DVD da tanken på å utsette andre for opplevelsen av å lytte til at det knekker i halvparten av ryggvirvlene mine fortsatt er ett stykke unna - likevel så beviser det at øvelsene kan benyttes av så og si alle, uansett tannverk og ett uvanlig høyt antall venstre-føtter. Mer om Tai Chi-øvelsene i morgendagens bloggpost.

Skal uansett ikke se bort fra at 800 gram forsvunnet er fortsatt vekt som en slipper å drasse med seg når man går rundt i byen og leter etter ett eller annet bisarr krydder som fruen vil ha til en oppskrift funnet på nett. Vektmessig omtrent det samme som forsvant da jeg byttet ut den første mobiltelefonen min, men forhåpentligvis denne gangen er vekten i utgangspunktet bedre fordelt og dermed ikke får jakken til å henge skjevt over nakken.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar