mandag 28. januar 2013

Uke 5

Denne uken startet godt med den offisielle soldagen her i Troms, og selv om det da betyr usunne solboller (egentlig kalt berlinerboller i resten av landet) på en ukedag så må det likevel være lov en gang i blant. Det som videre skjedde var at jeg da mistet omtrent de 65 beste kiloene i livet mitt da min samboer og forlovede gjennom 10 år ikke lenger var en del av livet mitt, men før noen sender blomster så bør jeg sikkert presisere at hun ikke er død eller noe slikt - langt i fra. Hun er derimot i sitt livs beste fysiske form, hun har bare besluttet å søke lykken gjennom ett liv der det ikke lenger er plass for meg så da kan jeg ikke gjøre annet enn håpe på at hun ikke tok med seg de beste egenskapene jeg hadde i meg. Hvis hun leser dette så ønsker jeg bare at hun fortsatt vet at jeg elsker henne og håper at hun finner den lykken hun søker fordi at innerst inne så er hun en person som virkelig fortjener det, jeg er bare lei meg for at jeg ikke strakk til.

Bildet er hentet fra bloggposten When Sorrow Comes, og jeg anbefaler også å ta en titt på innholdet da diktet assosiert ved det er veldig fint og handler om det å håndtere sorg og da til og med ett åpent hjerte.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar