søndag 3. februar 2013

Det sosiale nettverket

Fant nettopp ut at det fantes sosiale nettsteder og slikt, så jeg meldte meg inn i ett av dem. Noen av dere har kanskje spekulert i at jeg var litt treg å melde meg inn, og sannheten var at jeg gjemte meg fra kreditorer, gamle klassekamerater og stadige oppdateringer om statusen angående din siste ervervede ku i Farmville - vel, iallefall to av alternativene er korrekt så da får du velge selv hvilke av dem du ønsker å tro på.

Facebook har også kommet på plass på denne siden så da får vi se hvorvidt noen har satt pris på ett eneste av innleggene mine så langt eller om jeg må teste selv hvorvidt det fungerer. Uansett trenger man ikke lesere for å skrive og i noen tilfeller er det til og med enklere siden ingen oppdager grammatikk-feilene som utvilsomt dukker opp etter at publiserings-knappen er blitt brukt, men nå var i det minste den teoretiske muligheten for å like enten forsiden eller et spesifikt innlegg (klikk på innleggets overskrift først og så på Like-knappen) kommet på plass så bruk den så mye dere makter - det ligger mye god kjefting bak plassering og integrering av den så forhåpentligvis vil den på sikt tjene et formål.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar