fredag 3. mai 2013

200 innlegg!

Who Am I? (Kilde)
Med dette innlegget så har jeg faktisk kommet opp i hele 200 publiserte innlegg - blant disse innleggene har det vært mange tårer, enda mere rett frem tøv samt en liten håndfull høytflyvende tankegang som mest trolig ikke gir spesielt mye mening for noen andre enn meg selv.

Postulerte tidligere, se 100 innlegg!, teorien om at hele poenget med bloggen rett og slett var en måte å lufte sine egne tanker på en strukturert måt ved å essensielt sett prate med meg selv, og kan ikke si annet enn at denne delen fortsatt stemmer ganske godt.

De mest observante av dere har sikkert lagt merke til at bloggen sakte, men sikkert har hatt en vridning fra å kun omhandle trenings-relatert erfaring som et fokus-område til en langt større spennvidde der jeg i stadig større grad prater om flere av mine egne interesser, alt fra ting man holder på med samt til og med studier i introspeksjon.

Noen høydepunkter fra tiden som gikk:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar