mandag 8. april 2013

Uke 15

Det er ingenting som en uke der første halvdel "forsvinner" på grunn av en ferie som tok slutt altfor tidlig, og så plutselig finne ut at man er fullt involvert i det å bare nyte helgen før man vet egentlig var forberedt på det - starten av en uke, og midten for den saks skyld, kan være fullstendig akseptabel og til tider også fylt med gode hendelser, men det noe spesielt med det å følge opp den halvveis utslitte følelsen av en onsdag med det å bare ta helg!

Denne uken har jeg generelt sett tilbrakt innendørs, enten hjemme, på pub eller kino og generelt gjort alt som ikke involverte å stå ute og fryse i det snødekte som for tiden for det meste dekker så og si det meste av Nordens Paris, i alle fall en meter i dybde eller noe slikt. Mulig det kan ha noe med det å gå ned i vekt å gjøre, men jeg vet i alle fall at jeg har gått fra noen som tidligere sov uten dyne med soveromsvinduet åpent og nå, mens jeg skriver dette så sitter jeg med føttene inntil en varmeovn bare for å ikke fryse.

Det har ikke blitt mange innlegg på bloggen den siste uken, men så er det rett og slett bare så og så mange timer i løpet av dagen; alt etter hvordan man avrunder ting, så teknisk sett 23 timer og noe småtteri som vi ikke har tid til å legge merke til uansett. Det er ikke alle tanker som egner seg for distribusjon, og inntil jeg finner ut hvordan man kombinerer en ergometersykkel med det å skrive i noen annen form enn fullstendig ulesbart på papir så må dere altså ta til takke med de tankene jeg tar meg tid til å frivillig dele. Opptak av interessante foredrag og undervisningsopplegg fungerer fint å ha på skjermen under lengre økter på sykkelen da man også kan holde hodet bedre aktivisert mens man holder på, men de skriftlige øvingsoppgavene og eventuelle skisser ser forøvrig helt for jævlige ut - tiden brukt vises derimot godt på vekten, og har man lært noe underveis så ender man opp med forbedret fysikk og kanskje også noe positivt på innsiden også.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar