tirsdag 16. april 2013

Uke 16

The Poet av RobinHalioua
En ny uke, mange nye innlegg publisert og en hel haug med tanker som til stadighet gjør sitt for å distrahere meg bort fra hele konseptet med slanking og sånt ved å ikke lenger aktivt tenke så mye over det. Ikke nødvendigvis fordi at jeg ikke lenger har noen ekstra kilo jeg må drasse rundt på, men mer den at man gjerne kommer til ett punkt der man må lære seg til å stole på sin egen intuisjon fremfor å hele tiden støtte seg på manuelle systemer for å holde oversikten over slikt - skal man sykle må man risikere å falle, og slikt er det med så mye her i livet.

Kjøpte du den? Bra. Hadde ingenting med latskap å gjøre, lover!

Lyktes jeg i forhold til nevnte ubevisste mål som man hadde i all hemmelighet i etterkant skissert for å bortforklare manglende ført informasjon? Svaret er vel sikkert noe slikt som njaaaei. Likevel så har jeg arbeidet veldig mye med det å se noe positivt i hverdagen, og selv om dette ikke akkurat er en positiv graf så tror jeg iallefall at dagens resultat har mer med at forrige ukes status, Uke 15, var kunstig lavt i forhold til hvor man egentlig var ment å være.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar