tirsdag 23. april 2013

Uke 17

Reflection of Sorrow, av WicaQ
I denne ukens status-rapport hadde jeg egentlig forberedt meg på å ytre lange rekker med bannskapsord mens man essensielt sett fraskrev seg alt av ansvar i forhold til innkjøp av påskegodteri som den siste tiden har vært altfor billig. Er det noe som aldri bør kombineres så er det utvilsomt en godteri-avhengig person med en overutviklet evne til å snuble over tilbud jeg egentlig ikke har godt av.

Sjokket var derfor stort når vekten faktisk viste en nedgang så enten er det på tide å bytte batteri i vekten eller så tyder ting på at dårlig samvittighet i forhold til egen helse faktisk hjelper, men mitt kritiske selv er litt uenig i forhold til hvorvidt dette er en sunn innstilling.

Kan man ikke bare godta tilfeldig medgang da? Nja... Sikkert ikke så farlig det da, men kanskje verdt å fokusere på mer positive mål? Slik som i pene blondiner da? Njei... Hyggelig nok, men med all tiden brukt på å krangle med meg selv gjennom denne bloggen så tror du ikke det ville være sunnere å fokusere på egne mål for din egen skyld, du vet de greiene om bedre helse og alt det der? Jada... Skal gjøre mitt ytterste, men gi faen i å mase så mye da!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar