mandag 5. november 2012

Test av "30 days Diet Shake Jordbær"

Har tidligere testet 30 days Diet Shake Sjokolade, og den var overraskende god sammenlignet med hva jeg hadde av forventninger. Den hadde en god smak av sjokolade og da iallefall jeg lett blir lei av å spise det samme over lengre tid valgte jeg å prøve meg på en av de andre smaksvariantene, det vil si den med smak av jordbær.

I og med at produktet essensielt sett er det samme med en litt annen smakstilsetning så gjentar jeg ikke så mye i forhold til tilberedning og konsistens her, men fokuserer heller på smak. Selve smaken er grei og jeg skjønner at det er ment å skulle være en smak av jordbær, men den smaker noe kunstigere enn hva jeg ville forventet - likevel er det svært få produkter på markedet som klarer å fremstille en skikkelig smak av jordbær uten å benytte seg av store mengder av råvarene, det vil si bær, direkte så det er vanskelig å trekke så veldig mye ned i og med at det ikke bare er slankeprodukter som sliter med dette.

Blandingen kan anbefales og har en grei smak av jordbær, men personlig benytter jeg den kun som en avveksling fra den med sjokoladesmak og vurderer den dermed hakket under på poengskalaen.
Vurdering:
7/10

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar