mandag 19. november 2012

Uke 47

Det er mandag, og det er på tide å veie seg igjen. Spenningen er stor og nervene var fluktuerende da jeg skulle finne ut resultatet for uke 13 i abonnementet mitt i vektklubb.no. Resultatet er ett sjokkerende stort  tilbakeskritt på hele 2,1 kg. Usikker på hva som kan være årsaken i og med at jeg gjorde alle tingene rett: 
  • Mye godteri
  • Lite trening
  • Onsdag
    • Middag på Bar Nedentil (kan forøvrig hoppes over neste gang da maten var kald og ikke spesielt god)
  • Torsdag
    • Kake på kafe
    • Vestlandslefse til kvelds da vi var fri for brød
  • Fredag
    • Kafe-vaffel til frokost på flyplassen
    • Tre-retters middag på min italienske favoritt-restaurant, Brunello i Oslo
  • Lørdag
    • Frokost på bakeri med kake etterpå
    • Pizza til middag
  • Søndag
    • Rekesmørbrød dynket i majones på Gardermoen
    • Thailandsk mat fra Siam Cafe istedenfor å lage middag
Hmm... kanskje ikke helt i henhold til mitt ønskede treningsprogram eller inntak av ett fornuftig antall kalorier ved de ulike måltidene så jeg har sikkert fortjent utviklingen i det oppdaterte vektdiagrammet, se nedenfor, for denne uken. Med slike resultater er det ikke annet å gjøre enn å løsne på beltespennen, slik at man igjen er i stand til å puste skikkelig, og så satse på at man oppnår bedre resultater i uken som kommer.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar