fredag 30. november 2012

Movember nærmer seg slutten

November nærmer seg slutten, og det er samtidig bare noen få timer igjen av årets Movember. For de som ikke har fått det med seg så er det en bevegelse for å skape bevissthet rundt menns helse og da spesielt på prostatakreft. Organisasjonen støttes med midler for de som har noen igjen etter første innspurt av julegavehandlingen, men budskapet spres da hovedsaklig med å barbere seg 1. november og så la barten gro utover resten av måneden.

Statusen er at jeg fortsatt ikke har noe grunnlag for noe som kan i det hele tatt kalles en skikkelig bart så med mindre jeg tyr til en sprittusj så blir ikke resultatet noe spesielt å samle på, men det hjalp ikke med sabotasjen halvveis i løpet av måneden da samboeren min nektet å bli sett sammen med meg - noe med at jeg ligner for mye på en uteligger med denne ansiktspryden. Saken har liten relevans i forhold til slanking utover at det da er duket for at desember starter med en vektnedgang på omtrent 1-2 gram.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar